Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

– kozmetike, vključno s parfumi, če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil; 
– uporabljenega spodnjega perila in kopalk, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe); 
– pokvarljivega blaga, 
– čevljev z umazanimi podplati ali drugače umazane oz. poškodovane; 
– sončnih očal, ki so poškodovana, opraskana ali drugače kažejo vidne znake uporabe; 
– izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika; 
– izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam; 
– drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo; 
– izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe; 
– izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini. 

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

3Net d.o.o.,
Mlinska ulica 22,
2000 Maribor

Pomembno: o vračilu nas predhodo obvestite preko elektronske pošte shop@slobay.si ali na telefonsko številko podjetja.

Kategorije